Yineyeniyeniden Kızlar az önce tansiyonum 98-53 civarında çıktı. Şimdi de panik ataktan uyuyamıyorum ya uyuyunca daha da düşerse diye napayım acile mi gitsem?
anneoluyorum1212 Yineyeniyeniden benim ilk 3 ay hep tansiyonum o civarlarda çıkardı bir meyve suyu iç dengelenir hemen. Korkacak bir şey yok ebeler düşük tansiyondan zarar gelmeyeceğini söylüyor
Sarees Yineyeniyeniden benim gittiiim profesör de düşük olması çok güzel ne iyi işte diyo benimkide hep sizin gibi düşük çıkıyo korkmayın bende de panik atak var , ama bu iyi bir şeymiş 🫶
Nazclk_33 Düşük olması iyi diyor doktorlar. Benim hep 8/5 8/6 çıkıyor sıkıntı yok panik yapma sakin ol.
Yineyeniyeniden Nazclk_33 ay korktum ya gece gece. Ya uyursam iyice düşerse diye uyuyamıyorum gözümden uyku akıyor 😢
Baklavaseverim Yineyeniyeniden çok takılacaksanız bir bardak hafif tuzlu ayran için benim de hamileyken aç karnına 8/4 tokken 9/5 olurdu uyuyunca daha çok düşmez içiniz rahat olsun ayağınızın altına bi yastık koyup öyle yatın tam tersine yatıp dinlenince düzene girer Allah rahatlık versin 🥰
ifo Sarees ben de ilk haftalar da düşerdi şu an son haftalaedayım yine başladı düşmeye ve panik atak var bende de
Sarees ifo bende de panik atak var 2 senedir psikoloğa gidiyorum, seans aralıklarım epey açıldı tabiki tedavinin etkisi sayesinde ama kötüyseniz profesyonel destek almanızı öneririm başka türlü bir çözüm yolu bilmiyorum…