Cokistersengelerbence ozbekkk normalde 5 ya da 6 Ağustos benim ama erken yumurtlama olduğu için tam günü bilemiyorum. Yerimi alayım yine de 💃
47Umudum47 4 Ağustos ama erken yumurtlama oldu çatlatma iğnesi yaptırdım bugün 12. Gün iki gün önce pozitif bugün negatife dönmüş sanki zar zor belirsiz var gibi birazdan gidip kan verecem ama
Mzgnn0234 Bende burdayim 🙌🏻. Sanırım catlama erken oldu testim kargo da bugün gelecek gelince yapayım bi tane . Adetim 5 agistos insallah sizinkilerde benimki de bu ay olur
Tsultan Bende 5 temmuz adet oldum 5 gün sürdü adetime 9 gün kala hamile olduğumu öğrendim bugün gidip tahlil vericem benim göğüslerim şişmiti ve çok ağrıyordu ondan şüphelendim
momBg Tsultan canım senin için çok sevindim ama o kadar önceden gebelik belli oluyor muydu ben hep regl gecikmesini bekliyorum 💕
Tsultan momBg valla bilmiyorum belki üstüne görmüşte olabilirim bu ay adetim 5 gün sürdü ve akabinde yumurtlama oldu onu gördüm
momBg Erken yumurtlama oldu sanki bu ay ama tam da emin değilim peeapp göre 3 Ağustos belki 4-5 de olabilir belirti için çok erken zaten daha önce kimyasal geçirdiğim için biliyorum 🥹 Hepimiz güzel haberler alalım bu ay🥰
Tsultan momBg evet çıktı beta 1108. 5 çıktı kese yi daha görmedik çünkü adetime daha var temmuz beşinde oldum beş gün sürdü şimdi ağustosun 5 ni bekliyorum tam herşey net olsun diye beklemedeyim