Bir yıl sonra gelen hikaye doğum yapacak annelere serinlik olsun ikinci doğumum 29.06.2024 gece 23.40 civarında suyum geldi ama çok az sanki afedersiniz çiş kaçırdım gibi ama eminim suyum olduğuna eşime diyorum yok sen kaçırmısın diyor 😁 eminim diyorum ve biz şehirden uzak bir yerdeyiz bahçeli evimizde hastane filan yok burda tmm dedim herkes gitti yatmaya ben yatamadım sancıları bekledim ve sancılarım gelmeye başladı uyumaya çalıştım tabi heyecandan uyuya bilirsem bili saatlerden sonra sancılarım başladı arttı gece 3 yatamıyorum deli gibi değil ama sancı dedim sabah olsun. hastanede çekeceğime evimde çekeyim sancımı gidersem hemen açılma olsun diye suni verecekler diye ilk doğum danda tecrübeliyim tabi tecrübeye gelmez bu işler Dakikaları sancıları takip ettim taki sabah 6 da gittim eşimin başına kalk ben dayanamıyorum çok arttı sancılar kanama vs yok suda gelmiyor ama sancılar hem sıklaştı hem ağrım çok oldu kalktık hazırlandık eve geldik ben hemen bir duş aldım üstümü giyindim namazı kıldım çıktık saat 8.30 de hastane diye çıktık hastaneye geldik giriş yapıldı şansıma pazar sabahı kimse yok kendi dokturum şehir dışında çok şükür daha iyi bir doktura vardı nöbetçi beni hemen doğumhaneye aldılar ebelerim kontrol ettti dediler evde doğuraydın 8 santim doğum başlamış ebelerim çok iyidiler allah razı olsun o nazımı çektiler ıkın dediler bak gelmek üzere diyorlar ben ıkınmayacam doğurmayacam çek elini diyorum 😅ebeye istersen bak dokun kafasına dedi hayır dokunamam dedim sonra dokturum geldi bana bir süre söyledi oku dedi okudum ve hastaneye girmemle yarım saatte kızım doğdu çok şükür 30.06.2024 de hafsa geldi dünyama