16+4 kontrolünde doktorumuz kız görüyorum ama yine bakarız bir sonraki kontrolde dedi. Kız diyip cinsiyet erkeğe dönen var mı yoksa böyle dediyse net midir? Yani erkek diyip kıza dönen duydum da kordon filan kaynaklı kız diyip erkek derler mi sonradan