gunesdemirci Ben bu hafta Ege Üniversitesi hastanesinde sezaryen doğum yapacağım daha önce bu hastanede doğum yapan var mı doktorunuz kimdi memnun kaldınız mı yardımcı olursanız sevinirim kızlar 🌸
Innerglow gunesdemirci ben yaptım gayet ilgili ve güvenilir her konu da yardımcı oluyorlsr anlayışlı hemşireler doktorlar hakkınızda hayırlısı sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🙏
Kikiriki gunesdemirci ben doğuma kadar burdayım 1 aydır Ege’de kalıyorum riskli gebelik geçirdiğim için gördüğüm kadarıyla gerçekten çok dikkatliler yani her durumda her kontrolünüzü yapıyorlar benim doktorm Mert kazandı ama siz özel bir doktorla görüşmediyseniz o gün nöbette kim varsa o yapıyor
gunesdemirci Kikiriki Ali hoca takibindeyim ben çok memnunum ama biraz gerginlik ve heyecan var bakalım herkesin hikayesi farklı hakkımızda hayırlısı olsun inşallah size de çok geçmiş olsun sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz inşallah 🙏
ita Kızlar selam ege de ve Ali hoca da doğum yapanlardan fikir almak istiyorum süreç nasıldı odalar ebeler vs yardımcı olursanız çok sevinirim 🥰🤲