Cat98 bebeğin pozisyonundan kaynaklı olabilir her adım attığında hissedersin hatta benim de bebeğim ters olduğu için otururken göğsümün altında birşey var gibiydi ve her yürüdüğümde batma hissi oluyordu kasıklarımda 20 dk yürüsem sanki bıçak batıyordu zaten haftan daha küçük 32 de pozisyon alıyorlar ben 31 haftalıkken de tersti ve bunun tek çaresi bol boş yürüyüş egzersiz da işe yarıyor