Esracnvi Hamişler bir sorum olacak 17+6 olduk, ve göğsümden hafif sarımsı ve seffaf bır sıvı geliyor başına böyle bir durum gelen oldu mu acaba
Burcussuss Esracnvi başıma gelmedi fakat doktorum söylemişti gelebilir diye sağım yapmamak gerekiyormuş sıkmamak gerekiyormuş daha fazla
00gkcm Esracnvi kimisinde geliyor bende bir kaç kere geldi sonra gelmedi ama meme ucunuzla çok fazla oynamayın doğumu tetikliyormuş erken doğum riskini arttırıyormuş
beyzaakartal Esracnvi benimde 24. Haftada falan gelmişti doktoruma sordum normal dedi ama sıkmayın kesinlikle ben göğüslerim çatlamasın diye yağ sürüyordum onu da süt gelince bıraktım mecburen ve sıkı sütyen giyerseniz de faydasını görürsünüz ben öyle çözüm buldum kendimce