Bebissever Ben normalfe de enerjim düşük halsizim her yerim agrıyo suan 30 haftalıgım hiç halim yok düşünüyorum da nasıl normal dogurucam o enerjiyi nerden bulup da ıkıncam vs
Xwqw- Bebissever Bebissever hamilelik başlı başına zaten halsizlik ve yorgunluk yapar üstüne uykusuz geceler bitmeyen ev işleri vs ama doğurmaktan da kaçış yok🤷🏻♀️
lutka01 Bebissever doğuma yakın enerji geliyor merak etme ben dün gece uyanıp mutfak dolaplarımı sildim yerleri sildim haftalardır iki gömlek ütülemeye üşeniyordum düşün 😄
ArasMom__ TAkilicci kesinlikle 20 saat ağzıma bişey süremedim aç ıma doğurdum valla o an yeterki çıksın diye inlettim yeri resmen 😂
Parinas Bebissever doğuma yakın felaket bi enerji geliyor. Bende 2 doğumumda öyle oldu. Şimdide 35 oldum. Son 4 5 gündür enerjim hat safhada. Sabahtan beri yaptığım işi görsen yorulursun o derece 🤭
3_bebelianne Bebissever Ahahah bende tam sezaryana alıştırdım kendimi ansızın sancı nişan hop normal doğurdum ama gezip tozdum spor yaptım hep sıfır enerji ile bitiktim sonrası güzel ama ayaklandım zaten odaya yürüterek götürüyorlar