Falan Sancı ,su gelmesi gibi durumlarda bile mi bu uygulanmalı yani genelde olumlu sonuçları doğurur ?Hastanede sıcak su uygulaması yapılmalı mı bilgisi olan varsa eğer çok sevinirim.Bir de epidural tavsiye ediyor musunuz?
Yasemnnnnn Falan sancı geldiğinde dakika tutulur sıklaştığını düşünüyorsan duşa girersin eğer sancın dayanılmayacak gibiyse hastanede de yapabilirsin. Şahsen ben epidural tercih etmem ki ilk doğumumda istememiştim çünkü sancılar hafifleyince ıkınmayı yonetemiyorsun
Aydngrkm Ben eger gercekten yorgunsam ( bazi dogumlar saatler suruyo) tolere edemeyecek duzeydeysem isterim epidural. Yoksa isin ucu sezaryen olmus oluyo. Tabi ki yapabiliyosak en guzeli sifir mudahale ama ben bu forumda da hep epidural yaptiranlarin memnuniyet mesajlarini hayir dualarini okuyorum😃 bi kere bile hay nerden yaptirdim diyen okumadim