Flora34 İyi akşamlar hanımlar. Karnımın içi ağırıyor. Sancı gibi değil ara sıra giren bi ağrı yok. Devamlı içi acıyor. Ayaktayken bebek sanki düşecek gibi hissediyorum çok aşağıda gibi bebeğim. Yatarken diğer tarafa dönünce sanki bebeğin değdiği yer ağırıyor karnıma dokunamıyorum ağrıdan. Çokta sık sertleşiyor karnım. 30 haftalığız daha. Bu hafta kontrolüm var. Ama beklemeden gitsem mi acaba. Böyle olan var mı aranızda
Hanifeak Flora34 bende dün gece böyle bi post açtım tabi kimseden cevap gelmedi her zaman ki gibi 😕hastaneye gittim hiçbirşey çıkmadı bol istirahat dedi 🤷♀️
Chan Flora34 Bir keresinde hastaneye ağrı için gittiğimde ebe sancın olsaydı karnına dokundurmazdın, hiç yumuşama olmaz, kaskatı kesilirdi demişti. Belirtileriniz onun tarifine çok benziyor. Acile gidip bir görünün derim.
bhdrbrnada İyi sabahlar bende de geceden beri kusma ishal Ve Boğaz kuruluğu var büyük ihtimalle yediğim bişey dokundu çünkü akşam yemeğinden sonra oldu 5 aylık hamileyim yaşayan varsa lütfen yazsın
Hanifeak Yasemincifci ben gribe iki defa yakalandım ama bu mide üşütmesi gibiydi ishal istifra ateş gibi 🤧rabbim herkese şifa versin