Masalceylan Kızlar. Nornalde de nstde falan da hep yüksek çıkıyor serum falan vermişlerdi şimdi bildiğiniz karnımın içinden hissediyorum onu hıçkırık gibi asla değil kalbiniz hızlı hızlı atarya öyle yoksa banami öyle geliyor
aysenuraskin Yanlış yönlendirmeyim ama bebeğin kalp atışını hissetmemizin mümkün olmadığını daha önce duymuştum.
Masalceylan aysenuraskin dışardan gözüküyor cnm böyle hıçkırık gibi değildi nabiz atar gibi hıçkırık olunca çok net anlıyorum çünkü o yüzden biraz korktum açıkçası
Gulfemesat Masalceylan anladım benımde bebeğimde hızlı kalp atımı vardı bununla ilgili tedavi gördüm ve şuan 37 haftalığım ilaç kullanıyorum o yüzden merak ettim eğer sen kalp gibi hissediyorsan için rahat etsin doktorunla görüş istersen en azından kafanda soru işareti kalmaz belki harekettir o hissettiğin
Baklavaseverim Masalceylan 1 dakikadan uzun süreli 180 üstüne çıkarsa risk diyordu doktorum öyle demişti oda nst de ancak çıkar eşiniz kulağını yaslarsa duyabilir ama siz hissetmezsiniz benim de bebeğim taşikardi ilerledi uzunca bir süre ama uzun süreli olmayınca sadece takip ettiler yine de doktorunuza sormanız daha iyi olacaktır burada ne söylesek boş
Burcussuss Bence atar damarınızı hissediyorsunuz ben de kısık bölgemde bazen hissediyorum tık tık tık tık sürekli atıyor
aysenuraskin Burcussuss bende öyle düşünüyorum doktorunuz ile bir görüşün bebiş iyidir merak etmeyin 🥰
Burcussuss aysenuraskin hamilelik döneminde vücudumuz çok farklı bir şekilde evrimleşiyor, bence her şeyi vesvese yapmamak olabildiğince tadını çıkartmaya çalışmak gerekiyor 🥰💕
Gulfemesat Baklavaseverim merhaba Taşikardi ne kadar sürdü bebeğinizde geçmiş olsun doğdu mu yoksa hamilemisiniz hala
Masalceylan Baklavaseverim çok sağol cnm ama geldim bakmadılar çok doluymuş diye dua erken gelmen lazımdı dediler yarın gidicem mecburen devlet olunca böyle oluyor
Baklavaseverim Gulfemesat bebeğim 4 aylık 30 dan 36 ya kadar devam etti en son kordon dolandı kalp atışları yavaşladı sezeryan oldum 🥰
Gulfemesat Baklavaseverim anladım çok geçmiş olsun sağlıkla büyüsün bebeğiniz inşallah kalıcı bişey kaldı mı taşikardiden dolayı
Baklavaseverim Gulfemesat Yok doğduğu an düzene girdi hepimiz sağlıkla büyütelim sizler de sağlıkla kucağınıza alın 💕
Gulfemesat Baklavaseverim amin inşallah çok teşekkür ederim yanıtlarınız için 🩷 sağlıklı güzel günlere 🌸