Dilos-1 Kızlar 36 haftalık gebeyim doğrulurken ve yatarken oturup kalkarken kuyruk sokumumdan bütün belime ağrı sancı atıyor nefesim kesiliyo tarifleyemediğim bir acı sabit dururken bir problem yok ancak doğrulmak bile işkence oldu doktor siyatik ağrısı olduğunu bu ağrıların olabileceğini söyledi ancak üzerimi bile değiştiremiyorum adeta yarım insana dönüştüm bunu yaşayan var mıdır tek başına gelen ben miyim 😣
Gulcan_15 Dilos-1 doğrulamiyorum yataktan kalkamiyorum belimden bacağıma yayılan bir ağrım var basamıyorum üzerine bende cok kötüyüm ne yapacağımı bilmiyorum ılık duş alıyorum iyi gelir diye bacağımın arasina yastık koyuyorum yatarken ama bana mısın demiyor 🥹🥲
Parinas Dilos-1 bende yaşıyorum malesef. Sağ kalçamda oluyor ama belime değil bacağıma vuruyor benim. Bana da doktor siyatik ağrısı olduğunu söyledi. Magnezyum önerdi fayda etmedi. Kuru iğne öneriyor şimdi de fizik tedavi uyguluyormuş ama 35 oldum sabretmeyi düşünüyorum ne kaldı ki şunun şurasında. Ama bişey farkettim. Bendeki ağrı bacağımı tam uzattığımda toplanırken ya da kalkarken oluyor. Sabitken ve dizden bükük şekilde dururken olmuyor. Bunu bilince baş etmek daha kolay oluyor. Belki sizde de vardır bi hassas noktası
Dilos-1 Gulcan_15 çevremde bunu yaşayan kimse olmamış beni gören garipsiyor normal değil sen nasıl doğum yapacaksın diyolar gerçekten sağdan sola inleyerek ağlayarak dönebiliyorum bunun bir çaresi de yok sanırım😣
Gulcan_15 Dilos-1 yok bende baktım baya inan bende dogumu düşünüyorum normal doğum istiyorum bu bacakla ne yapcam bilmiyorum artık🥹😑
Nihan87 Ben ilk gebeliğimde öyleydim, oturduğum yerden biri elimden tutmadan kalkamıyordum en son artık ağrıdan. Geçti gitti, sizin de az kalmış doğumdan sonra geçecek tüm ağrılar.
Ncyncy Dünden beri bendede bir agrı var yuruduğüm zaman sol kalçama bir agrı giriyor ve sol bacagım boşalıyor resmen adım atamıyorum çok kötü bu siyatik mi
Dilos-1 Ncyncy bana siyatik olduğunu söyledi yaptığımda ağrı giren pozisyonları gösterdim merdivenleri tek bacak çıkabiliyorum mesela 😕
defnekusum Aynı haftadayız bir günüm de normal, sağlıklı diyemiyorum ya belime ağrı giriyor y bacağıma ya dizlerime son aylarda bebek annenin kalsiyumunu alıyormuş ya ona bağlıyorum
Dilos-1 defnekusum beslenmeme dikkat ediyorum takviye olarak kalsiyum omega üç demir doktorun önerdiği her şeyi de içiyorum ama malesef hiçbir hafifleme yok sağlıkla doğum yapmayı bekliyorum başka çaresi yok sanırım
Dilos-1 Parinas evet benim de uzandığım yerden doğrulurken omurgam düzelene kadar sancı yapıyor sonra tık diye kesiliyor hamile platesine gidiyordum buna yönelik egzersiz de yaptırdılar ama asla geçmiyo bu yüzden platesi de bıraktım ağrılara dayanamıyorum