anneoldumbentebriks benimde sürekli 0,100 çıkardı bir ay 1,20 çıktı sonraki ay hamile olduğumu öğrendim seninde sürekli 1,20 iken 2,30 çıktıysa yükselme ihtimali de var birdahaki aya hamile kalma ihtimalin de yüksek, kanı bu gün verdiysen yarın değil diğer gün, eğer dün verdiysen de bu gün bekleyip yarın tekrar aynı yerde aynı saatlerde tekrarla varsa çıkar zaten artmış olarak bence