3_bebelianne korkutmamanız çekindirmemek daha iyi oluyor inanın , sadece istikrar önemli farkındayım ama gerçekten zor bi süreç tabi çocuktan çocuğa karakterine fark ediyor bu süreç biliyorum, bir tanıdığım söyledi bu gün kakasını yapınca yavaş yavaş alıştır bak yıldız yaptık yıkayalım ayı yıkayalım bu günde güneş yaptık yıkayıp sifona basalım gibi.
İlgi alanı neyse atıyorum hayvanlar yada renkler gibi adlandırıp yabancılık çektirmeden hallet demişti şükür bizde korkma olmadı ama bazen koşana kadar akıtıyor sanırım kasları yavaş yavaş alışıyor