17 Temmuz Perşembe günü saat 9/35 te Randevum vardi 41+3 haftalıktik Doktor odasına Geçtiğimde Hamileliğim boyunca aynı doktorla Devam ettim ve haliyle beni tanıyordu görür görmez kız sen doğurmadinmi dedi çünkü 37 haftadan sonra benim artık Normal doğum olduğunu ve artık benim acil doğuma onların gözetiminde olmamı söylemişti ve ben hiç gitmedim ve ben 17 Temmuz da gittiğim de benim bir an önce artık doğurmam gerektiğini söyledi Sıfır sancıyla gitmiştim biraksalar 43 haftayı görürdüm Herhalde ve Artık duygusallık sendromumm Gözyaşlarım ve son gaz Ağlamam neyse ki eşim birde özele görülelim dedi Özel Kliniğe gittik orda da uzman profesör doktora da görüştük muayene edildim ve Artık bir an önce bebeği dünyaya getirmem gerektiğini söyledi belki iki haftaya da sanciniz başlamaya bilir riske atmanızı önermem dedi ve orda. Evin yolunu ttutuk eve gelip bir duş alıp birşeyler atıştırip ve Eşyalarımı aldım tabi herşeyden önce kızımı Amca kızıma bırakmak içim içimi yedi ve neyseki gündüz artık acil doğuma saat 4 buçuk ta teslim oldum doktorlara kendimi emanet ettim ve beş Gibi doğumhane indirildim suni sancı ve dört beş saatin sonunda suni sancı kesildi Normal Kendi sancimla saat beşte başladı ve gece 00:51 de doğum yapmış oldum Biz 41+3 te eğlendik darısı tüm Bekleyen hamişlere Rabbim hiç bir kulunu darda bırakmasın inşallah Rabbim bu güzel duyguyu tüm anne olmak isteyen her kuluna nasip etsin Rabbim şuan o çatal da ve ameliyat ta olan tüm kardeşlerimize Rabbim kolay doğum sağlıklı evlat nasip etsin inşallah Burda çok bilgi edindim Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim Bu uygulamayı yöneten ve burda Birlik içinde olan Herkese Teşekkür ederim Bebeğini Kucağına Alan tüm annelere Sağlıkla Rabbim büyütsün inşallah 😘🤲❤️💙😘💙💜Rabbime Emanet olun 😘