sabiyana__ kuzum ben ikinciiyi 42 haftada dogurdum , ilkinde suni sancı almıstım okdr kotuydu ki ama ikincide suni sancı aldıgım halde hissetmıyordum , yatıyordum , yani daha kolay oluyor, ilkinde bagırıp aglıyordum bunda nefes alıp veriyordum sadece ne zaman suyumu patlattılar suniye biişi enjekte ettiler odnan sonra asıl sancı basladı oda yarım saat acı cektim dogurdum şükür 🤲🏻 korkma Allahın izniyle ikinci daha kolay