Berenorn Kızlar selam 24+1 haftalık hamileyim özellikle geceleri yatarken dönerken kasık ağrım çok oluyor doktorum bunun için magosit verdi iki haftadır düzenli olarak kullanıyorum fakat herhangi bir faydası olmadı bu ağrılar normal mi normal ise magnezyum mu işe yaramadı aranızda kullanan ve ya böyle bir sorun yaşayan var mı öğrenebilirmiyim?
deryakrgz Berenorn bende aynısını kullanıyorum banada çok etki etmedi. Benimde hala ağrım devam ediyor.
Nurussemss Berenorn bnm de öyle canım , 15 haftalık başladı , oturunca kalkamıyorum, sağa sola dönemiyorum, bugun ocean ı alacam , magosit bir işe yaramadı