Hanımlar çok güzel bir sorum olucak size Ne kadar doğru ne kadar yanlış bir bilgim yok sadece merakımı gidermek istiyorum Sizce gebeliğin ilk haftalarında kese şekline göre veya bebeğin kesenin sağında solunda olma durumuna göre cinsiyeti belirlenir mi ?