31+3 haftalığım 2 saat önce başlayan kasık ve pelvis ağrım var ama hiç geçmiyor dakikalı değil asla yürüyemiyorum bacaklarım kasıklarıma batıyor dinlenme ile geçmedi duş aldım geçmedi sol kasığım biraz daha fazla acıyor ara ara bel ağrısı vuruyor birde oturur pozisyon da duramıyorum afedersiniz alttan baskı hissediyorum oturunca uzanırken de dönemiyorum pelvis kısmı acayip acı ağrı oluyor bebekte aşırı hareketlendi acile gitsem mi sadece kramp mı sancı mı acile gideceğim ama biraz istirahat edeyim belki geçer dedim uzun oldu kusura bakmayın