parla_a kaç haftalık olduğunu bilmiyorum ama ben ilk üç aylık süreçte çok hasta oldum öksürükte oldu ama sorun yaşamadım şükür. Ama arkadasım ilerleyen haftalarda hastalık yaşadı öksürük ve hapşrma geçmedi. Erken doğum yaptı bebiş 2 ay hastanede yattı. Öksürük 3 trimestrda doğumu tetikliyormuş. Oyüzden çok dikkat et geçmiş olsun🙏