Kızlar bi sorum var size. Bir kızım var 4 yaşında. Planlayarak gebe kalmıştım, adetime bir gün varken test yapmıştım dayanamayıp ve pozitif görmüştüm. Şimdi son 3 aydır falan 26. Günde regl oluyorum bu yüzden döngü düzenimi buna göre kontrol ediyorum. Bat 26 temmuzdu. Hala regl olmadım ama 25 temmuzda normal bir gebelik testi yaptım negatifti sizce bu sonuç yanlış bir sonuç mudur? Testi ne zaman tekrarlasam