Elznn benim eşimin de öyleydi. Hem sayı az hem hareket bir de morfoloji yani normal sperm sayısı %1 di. Olmadı yıllarca ben de polikistik overim ama bir belirti yaşamayanlardan. Aşılama olmadı. Üzerine tüp bebek yaptırdık. İkizlerimiz oldu. 10 ay sonra hamile kaldım. Çocuk istediğimiz dönemde yeme içme, yaşayış tarzı uyku aklınıza gelecek her şeye dikkat ettik. Olmadı ama o düşünceden çıkınca oluyormuş. Yıllarca bunları engel olarak düşünme diyen doktorlara hak verdim. Her şey kafada bitiyormuş. Hiiiç takılmayııın olacak olan oluyormuş ☺️☺️