zeyneppbabat hamile olduğumu adetim 2 gün geçince anlamıştım testte zaten pozitif çıkmıştı 3 gün sonra adet sökülmem gibi kan geldi direk hastaneye gittim beta 23 tü iki gün sonra 10 a düştü böylece gebelik sona erdi hiç korunmadım ve normal âdet gördükten sonra tekrar hamile kaldım şuan 5+3 haftalık hamileyim 🥹