Orkide2- Kızlar antalya da detaylı ultrason Cem beye giden var mı neler veriyor elinize nasıl ortam davranışı merak ettim
morkedi44 Beni takip eden kadın doğumcumun önerisi ile ve özellikle perinatolojiye yaptır dediği için gittim. Daha önce de bir çok kez yazdım, ben ve eşim çok çok memnun kaldık. Çok kibar ve bilgili bir hoca idi…
_mine425 Benim gebelik sürecimi cem bey takip etti riskli gebelik olduğu için çok iyi Çok kibar ve anlayışlı bir prof ve bilgili detaylı ultrason da öncelikle kendisi bi sorun varmı diye inceliyor yaklaşık 15 dk kadar inşallah yoktur sonrasında güzel bir poz yakalamak için uğraşıyor pozu yakalayana kadar pes etmiyor. Sana tavsiyem aklına takılan ne varsa sor anlayışla cevaplıyor sağlıcakla al bebeğini kucağına
menekse242 Ben de gittim. Biraz pimpirikli bir gebeyim. Her şeyi sorabildim ve çok memnun kaldım, kesinlikle öneririm Cem hocayı