Sevgii_ 1 haftadır perişan oldum. yarın randevum var ama bu akşam kaşıntı çok daha fazla rahatsız ediyor. Gün içinde fazlaca gelen beyaz bir akıntı oluyor bununla beraber kaşıntı da başladı. Kaşıntıyı rahatlatmak için ne yapmam gerekiyor
G3434 Sevgii_ Mantar olmuş olabilirsiniz bende öyleydim. Mantar kremi kullanmıştım doktorumun tavsiyesi üzerine hemen gecmisti
Songulblt Sevgii_ canım çıkar üç çamaşırını falan esen bi yere geç bacaklarını ayır belki geçer bende bı sızı vardı akıntıyla birlikte huzursuz eden bı sızıydı ama dedıgım gıbı yaptım gectı 2 gün falan iç çamaşırsız dolandım hatta
Sevgii_ Songulblt ya ben sirke falan denedim. Randevuyu ancak yarına bulabilmiştim evde kendimce şeyler denedim geçmedi. İnanır mısın 3 gündür aynı söylediğin gibi yapıyorum ama yok oda fayda etmiyor bu gün
Aysllllm Sevgii_ krem ilk günden kaşıntıyı alıyor bende..fitil de 7 gün kullanılıyor zaten faydası oluyor kesinlikle
Aysllllm Sevgii_ yarar kesinlikle..benim de akıntı çoktu doktorum enfeksiyon dedi..normal doğum yapsan bebeğe sıkıntı dedi hemen kullandım ilacı çok şükür geçti