Kızlar ben yeni bir şirket açtım ama genç girişimci olacağım için hiç bağkur ödemedim henüz borçlu gözüküyorum 4 aydır, 4 aydır da ne kadın doğuma ne de perinatolojiye ücret ödemedim ta kii cildiyeye randevu aldım ve borcumun olduğunu orda öğrendim, ondan sonra başka hastaneye gitmedim, yarın devlette hem kadın doğumda hem perinatolojide randevum var acaba ücret ödemesi ister mi yoksa analık sigortası diye bişey varmış ondan mı yararlandım acaba şuana kadar ben bu işi anlamadım, birde enox kullanıyorum raporum var 130 lira falan ödüyordum kutuya kimisi analık sigortası sadece hastaneyi karşılıyor eczaneyi karşılamıyor demişti ama benim 3 aydır hep karşıladı, bu konu ile alakalı bilgisi olan var mı? Acaba diyorum sgk 3 ay mühlet verdi de kullandım sgk hakkı sonra onu iptal mi etti, yoksa borç olduğu anda hiç indirim sağlamaz mı sgk?