Eceeeeemmm 3.aya girerken olmuştum bu ay ikinci kere olmam gerekti ama 4 gün gecikti normal mi böyle düzensiz olması
Baklavaseverim Eceeeeemmm Normal ben sezeryan oldum tabi ama herkesin çevrem de böyleydi ikinci reglim gecikmişti hatta olmayacağım sanmıştım 🤣