Yayalin Merhaba oksapar iğneyi normalde odamda saklıyordum ama havalar çok sıcak o yüzden birşey olur mu acaba buzdolabına mi koysam çünkü açarken bir iki damla çıkıyor kapağıni çekerken normal mi
MiranMomy Yayalin doktorum normalde dolaba koy demişti eczaneden alırken dolaba koyarsanız bozulur o da sicakliginda olması yeterli dedi ben de klimanın açık olduğu odada bırakıyorum prospektüsünü de okudum oda sıcaklığı diyor
mmedinestlms Yayalin benim oturma odasında duruyo oda sıcaklığında saklansa bir şey olmaz demişlerdi bana
2melekannesi_ Yayalin oda sıcaklığında komodinde duruyor bir zararı olmaz diye düşünüyorum açmadan önce iğnesi yukarda olacak şekilde dik tutup şöyle parmağınızla pıt pıt vurun ilaç iğnenin ucundan aşağı doğru toplanıyor ondan sonra açın kapağını o şekilde akma yapmıyor ama sonrasında havasını almayı unutmayın
Pnrdrsn Yayalin ben eczacıya sordum. Güneşe maruz kalmasin dedi. Buzdolabına koymayın dedi. Ben de gardirobumun en dibine sote ettim ortada bırakmadım. Hem biraz daha serin hem de güneş almıyor
Yayalin MiranMomy evet ama klima yok bizde sıcaklık da 38 dereceden fazladır Bursa’da oturuyorum korkuyorum birşey olur mu diye
Mavro Yayalin bende bursadayim canım evin en serin yerinde saklıyorum. Bu zamana kadar da sorun yaşamadım.
Yayalin mmedinestlms peki kapağı Açarken bir kaç damla çıkıyor ne kadar yavaş acsamda sizde aynı sıkıntı varmi
tahamommy Yayalin evet bende de öyle oluyor, bana tek seferde 3 kutu yazıyorlar 2 kutusunu dolaba koyuyorum 1 kutusu dışarda kalıyor, o bi kutu bitince dolaptan 1 kutu çıkarıyodum bu sefer aldığımda eczacıya bi sorayım bakayım bende bozulcağını sanmıyorum ya dolaptan çıkarmayla
mmedinestlms Yayalin bilmiyorum ki benim eşim vuruyor dikkat etmedim ama havasını alırken bir iki damla akıyor onu görüyorum
Yayalin tahamommy havalar çok sıcak kafama takıldı oda sıcaklığından fazla oluyor evin sıcaklıgi acaba bozulur mu diye korkuyorum dolaba mi koysam orda bozulur mu
Fuunndaaa Ben buzdolabı kapağında saklıyorum, inanılmaz sıcak var dışarıda 25 derece altı saklanması gerekiyor diye bilyorum, buzdolabında da olsa dışarıda da olsa o 1 2 damla hep geliyor açar açmaz
mmedinestlms Havasını alıyoruz yazdım da havasını alırken bir iki damla akıyor diye havayı almayınca şişlik yapıyor ve canım daha çok yanıyor
Serap09 Yayalin buzdolabına konmaz formu bozulur güneş görmeyen biryere koy mutfakta olur wcde önemli olan güneş gormesin