Melikeakdemir
Kızlar 2. Gebeliğim öncekinde böyle olmamıştı ve tam zamanında doğmuştu. Şuan da 32. Haftamdayım dünden beri karnım ara ara çok sertleşiyo ve acı veriyor kasılma şeklinde belime de hafif adet sancısı giriyor ara ara bu bayadır var tabi. Ve hareketleri de yavaşladı sanki çok hareketliydi şimdi hareket ediyor ama kasılmalarla birlikte ve sanki karnımı içerden kesiyormuş gibi can acıtarak. Acaba böyle yaşayan varmıdır aramızda erken doğum falan yapıp tecrübeli olan ne olur aydınlatsın beni.