Seelinimo 201721 canım ona yapılacak bir şey yok. Ayran içip bol su tüketip yatıp ayaklarını havaya kaldıracaksın. Düşük olması problem değil ama yüksek olması sıkıntı
Baklavaseverim 201721 Benim genel olarak hamileyken tok karnına 9/5 aç karnına 8/4 dü doktorum hamilesin normal demişti sadece ara öğünlerinizde tuzlu ayran içebilirsiniz 10 normal sayılıyor 🤣
limonlucheesecakee Ya düşüyor ya yükseliyor bı turlu ortasını bulamadk . Havalar çok sıcak bence o yüzden
kubos-123 Benimde sürekli 10/6 çıkıyor geçen gün disardayken baş dönmesi ve soğuk soğuk terleme yaşadım o an kan şekerim de düştü sanırım bayılmak üzereyken şekerli şeyler yiyip kendime geldim . Sürekli yorgunluk ve uyku hali var bende de tansiyon ve kan şekeri kaynaklı sanırım bu arada 16 haftalık hamileyim
busra1708_ 32 haftalığım hep 10/6 10/5 çıkar ama normal görür doktorum düşük diye değerlendirmez, zaten hamilelikte de normal düşmesi, çıkması çok sıkıntı aksine 🌸
Basakylcin Benim gebelikten önce de tansiyonum hep 10/6 9/5 arasıydı gebelikte 8/4 kadar düştü sıcak havalar da etkiliyor doktorum düşük değil yüksek tansiyondan korkarız demişti
AyseKadioglu 201721 benim de hep tansiyonum 10/6 çıkar ama normalde de düşük olduğu için etkilemiyor. İlk haftalarda çok düştüğü için etkiliyordu. Şalgam ve tuzlu sodalı ayran çok iyi gelmişti. Siz de deneyebilirsiniz
Nazf 201721 Kendimi bildim bileli 8/5 9/6 falan tansiyonum Bir keresinde eczanede ölçmüşlerdi ve bana nasıl ayakta duruyorsun demişlerdi 😂 Sanırım benim normalim bu, hiçbir şey hissetmiyorum.