Ue42 Gulsahparla yaa acaba instagram adresimi versem oradan detaylı bilgilendirir misin canım beni doktorum önermeyince hiç kullanmak aklıma gelmemişti
GEBES3 Buse5581 11 ay oldu 2. Ayda kimyasal geçirdim bu ay beklemedeyim bakalım inşallah son beklediğim ay olur isteyen herkesin de benimde 🫠🫶🏻
fyg2408 1,5 yıldır evliyim 5 aydır deniyoruz inşallah ağustosta güzel haber alırım çok istiyorum🙏🏻 ilk 2 ay negatifi görünce çok kafama takmıştım test yapmayı bıraktım hayırlısı artık
Papatya50 Buse5581 canım bızde 10 ay denedık oku kımyasal gebelıgım oldu sonra gemetık test verdık hıc sorun çıkmadı en sonda rahım filmi çektirdim ve o ay hamilr kaldım. Sızde bu sekılde ılerleyebilirsiniz
Miniminibirler 9aydır deniyoruz öncesi de var tabi ama o zaman yumutlama günü vs. Dikkat etmemiştim. Şimdi ise tam gününü testlerle denk getirip özellikle dikkat ediyoruz ama maalesef 9 aydır kimyasal dahi hiç çift çizgi göremedim 🤷🏼♀️