minikari Bernaa37 bende 18 haftalığım burada üstte kalsın genelde herkes 20 . Haftadan sonra hissedilir diyor
Zge12 Bernaa37 kuzum 20. Haftadan itibarende hissedilebilir herkesin hamileliği vücut yapısı farklı. İlk kızımda 17 veya 18. Haftamda hissetmiştim şuan 30 haftalık ikinci kızıma hamileyim 15 veya 16. Haftamda hissettim
Asortikhanim Bernaa37 çok normal ilk gebeliğimi 16. Haftamda hissettim bundada 20. Haftadaydım endişe etmeyin 💕
adatuna Bernaa37 kaçıncı gebelik? Kilo yani karındaki yağ durumunu nedir? Benim ikinci gebeliğim 15-16’dan beri hissediyorum kilo da verdim kilo anlamında da azaldığı için rahat hissediyorum. Ama ilk gebelikte 19.haftada hissetmiştim
Nealakayahu adatuna nasıl hissediyorsun tam olarak bazen bi kıpırdanmalar oluyor ama daha küçük diye ihtimal vermiyorum 17 haftalık şu an
Bilge19 İlk gebeliğiniz ise 23.haftada tam hissediliyor ama benim gibi 2.gebelikse 16.haftada hissettim ben
Goncaaaalm Bernaa37 bende 18.haftamda çocuğun hareketlerini hissetmiyorum diye doktora gittim ilk gebelik için normal dediler 22.haftada hissettim
SuEr_Tu1512 Bernaa37 Biraz erken sanırım. Kimisi 18,kimisi 20den sonra hissediyor. Benim ikinci gebeliğim olmasına rağmen en net 18.haftada hissettim. Şuan 25iz gümbür gümbürrr🤭
Dadili Bernaa37 ben 20 haftalığım hissetmiyorum 1.5 sene önce karın germe ameliyatı olmuştum belki ondan belki de bağırsak hareketi olduğunu düşünüyorumdur
adatuna Nealakayahu ilk gebeliğimde nasıl hissediyorsam aynılarını hissetmeye başlayınca anladım damar atımından farklı arada oluyor ve daha güçlü