MiranMomy Kızlar duştan çıktım iç çamaşırımı giydiğim gibi idrar kaçırmışım gibi sıvı geldi 32 haftama gireceğim iki defa oldu üst üste şimdi bir şey yok ama bebeğin suyu olabilir mi bi korktum akıntı gibi değildi
Ruruu MiranMomy enfeksiyonunuz var mi veya fitil kullaniyor muusnuz onlar da yapabiliyor ama icinizin rahat etmesi icin acile gidin bence
Talentedmom MiranMomy suyun da olabilir azar azar gelmiş de olabilir gebelikte idrar kaçırma pek olma yarın istersen doktoruna git
MiranMomy Ruruu enfeksiyonum ilk aylarda vardı ilaç falan kullandım geçti şu an bir şey kullanmıyorum
Tazeanne2016 İdrar kaçırmadan farklı olarak Tutmaya çalışsan da tutamazsın demişti doktorum bir de renksiz ve kokusuz 1 bardak su dökmüşsün gibi olurmuş sizin de böyleyse mutlaka gidin doktora Allah yardımcınız olsun
MiranMomy Tazeanne2016 çok az geldi ama tutamadım Damla şeklinde anlayamadım şu an bir sorun yok bebek de hareket ediyor yine olursa gideceğim acile
Zhrcyl MiranMomy tutamadıysanız kendiliğinden aktıysa suyunuz gelmiştir bir daha olmasını beklemeden acile gitmenizi öneririm
Nur124 MiranMomy bende 32+1 im bugün afedersin lavabodan çıktıktan sonra birşey geldiğini hissettim tekrar girip baktım sildim ki beyaz kıvamlı bı akinti yoğun gelmiş öyle birşey olabilir bence
MiranMomy Nursemom90 duştan çıkmıştım kurulanıp iççamaşırı giydim affedersin ilişkiden sonra böyle birden akıntı gelir ya kıvamlı su gibi aynen o şekilde iki defa geldiğini hissettim yani terleme falan değildi zaten duştaydım üstümü giyiyordum ama şu an herhangi bir şey yok gibi su olsa bence devam ederdi
Nur124 MiranMomy afedersin ama vajinadan mi geldiğini hissetin yoksa üstten mi ben bazen idrar kaçırabiliyorum mesela üst taraftan geldiğini hissediyorum
Kikiriki MiranMomy merhaba ben su gelişinden kaynaklı 25. Haftadan beri hastanede ystıyorun şu an 29. Haftadayım ve su gelmesi çok çok önemli en yakın hastaneye gidip muayene olun beklemeyin sakın
Nur124 MiranMomy idrar olabilir canım bende hissediyorum birşey geldiğini genelde tuvaletten sonra yada güldüğümde falan bakıyorum ıslaklık oluyor ama akıntım da var yoğun beyaz kıvamlı akintin var mı ayna al karşına bak mesela
MiranMomy Nur124 akıntım yok bi ara enfeksiyon olmuştu o zaman akıntım oluyordu ama son 2-3 aydır normal gidiyor akıntım tuvaletten sonra geldi devam da etmiyor belki de idrardı anlamadım
Nur124 MiranMomy bence de olabilir benimde başıma geliyor haftamız da aynı bebek büyüdüğü için bence baskı yapıyor mesane tam boşalmıyor ve sonradan akabiliyor