Petrikor1 aynı durumdayız tamamen inşallah sağlıkla kucağımıza alırız, 2 gün önce doğum yapmış bi arkadaş vardı onun da plasentası kenardaymış bebek kanala girince plasenta yukarı çıkmış ve normal doğum yapmış, hamilelik hep bir sürpriz valla bakalım bize nasıl doğumlar nasip olucak 🌸