Merhaba kızlar benim 17 Haziran son adet günümdü 6 gün geciktikten sonra test yaptım pozitif iştah artışı turşu yeme isteği ve koku hassasiyeti vardı doktora gittim 4 haftalık dedi ama korkuyorum çünkü haftasına göre beta yüksek çıktı beta 8253 doktor bi şey demedi aslında çünkü sormayı unuttum ben baya tedirgin oldum bu konu hakkında bilgisi olan var mı