elinaz1 Ara ara karnımın üst kısmına gaz sancısı gibi ağrı giriyor bir kaç dk sürüp geçiyor aynı durumda olan var mı ?
elinaz1 Gzde_defne geçmiş olsun uzun bir ağrı olsa doktora gideceğim ama ara ara giriyor sancı inşallah geçer
Elovee 8 haftaligim hamileligimin birinci gününden beri çok siddetlo regl sancim var benim de 2 farkli doktora da gittim hersey normal dedi😂