Gulcan0643 Su123 7 temmuzda doğum yaptım ertesi gün onaylandı yazıyordu sistemde inşallah yarın alırım
Su123 dilaradoyan ben şimdi 9 da doğum yaptım üç gün sınra başvurdum onaylandı temmuz bitmeden alırmıyım yoksa ağustos ayında ı alırım
3_bebelianne dilaradoyan başvuru alındı diyordu şuan inceleme aşamasında diyor 10gün oldu onaylanıncamı düşüyor ödeme miktarı sisteme uygulama yüklü henüz ödeme oluşturulmadı diyor
dilaradoyan Su123 ilköğretmenimailem uygulamasından ödemeyi kontrol ettiniz mi. Başvuru onayından sonra ödeme düşmesi gerekiyor sisteme
gunesveguney Su123 ne güzel hızlı onaylanmış ya ben temmuzun başında başvurdum hala onaylanmadı neden acaba anlamadım
Su123 dilaradoyan evet indirdim ama çocuğun üzerine tıklayınca yakınlık bilgisi yok diyor anlamdım bir şey ya
dilaradoyan 3_bebelianne inceleme aşamasında yazan yerde onaylandı diyecek. Ondan sonrasında yine sürüyor ödeme bilgisinin düşmesi. Bende mayısta doğum yaptım başvurdum hemen. Haziran sonu gibi onaylandı oldu, ödeme bilgisi de birkaç gün önce düştü
dilaradoyan Gulcan0643 ilköğretmenimailem uygulamasına düşüyor ödeme bilgisi ordan kontrol edebilirsiniz
Su123 Gulcan0643 bemde 15 de başvuru yapmışım iki gün sonra düzenli ödeme onaylandı yazıyordu ama ptt üzerinden ödeme gözükmüyor birde uygulamaya bakıykrum ordada gözükmüyor
dilaradoyan Gulcan0643 uygulamaya girince çocuklarım bölümü var. Çocuğunuzun ismine tıklayınca ödeme bilgileri seçeneği çıkıyor. Oradan bakabilirsiniz