1sen1ben1debebek sarhan siz mi istediniz kendileri mi karar verdi bende sırf bu dikiş olayı yüzünden çoğu uyuşturmuyorlar dedi travma kaldı sezaryen tercih ettim
sarhan 1sen1ben1debebek Doktorum kendisi söyledi seni biraz dinlendirelim dedi ben dayanırım dememe rağmen yinede uyuttular anestezi damardan verilince gerisini hatırlamıyorum
Zge12 1sen1ben1debebek canım doktor bana dikiş atarken bazı yerler uyuşmuyor hissedebilirsin iğneyi dedi hissettim ama gram canım acımadı
1sen1ben1debebek sarhan yaa ne güzel😅ben çok korktum açıkçası yani düşününce dikiş orada olacağına karnımda olsun hesabına gittim
1sen1ben1debebek Zge12 ya ben gün aldım sezaryen için 13 günüm kaldı Allah nasip ederse 3-4 hafta daha bekleyecek halim kalmadı yataktan kalkamıyorum artık🥲🤣
1sen1ben1debebek Zge12 benim bebiş gününden önce gelmez inşallah 😅korku var biraz bacaklarım taşımıyor resmen bugün 15 saat aralıksız uyumuşum kalkmaya mecalim yok aşağı tarafımda baskı var tek tarafa toplanıyor ağrılar mahvetti korkutuyor beniii
Zge12 1sen1ben1debebek valla kuzum benim öyle oluyo baskım oluyo tek tarafta toplanıyor aşağı kısmımda ağrı oluyo bakalım nolcak cuma günü kontrolüm var iki haftaya düşürdü kontrolü nst ye girdim sancı falan çıkmadı bakalım cuma yine sokar herhalde