A_T_B142601 Hiç doğum belirtim yok sadece çok çabuk yoruluyorum birde aşaya doğru baskı hissediyorum birde bebek hareketleri azaldı sizde durumlar nasıl
Melkay Hareket azalması birden mi oldu yoksa bir kaç gün içerisinde mi azaldı ? Bende 38+1im düne göre bugün biraz daha sakin hareketleri kanala girmesini bekliyorum
Htprk 38+2 karnım da toplanıyor gibi bir his var sanki dönmeye çalışıyor da dönemiyor gibi kasılıyor normal doğum pozisyonunda ama kanala girmemiş daha