betic Okul öncesinde öğretmenlik yapan biri olarak yanlış düşündüğünüzü söyleyebilirim. Bizler okulda çocukları 1. Sınıf da dahil olmak üzere aylık ile alıyoruz.. Aynı yaşta olan çocukların gelişimleri aylara göre fark ediyor. Örneğin 4 yaş grubumda ocak ayı öğrencisi ile haziran ayı arasında çok çok büyük farklar dahil olabiliyor küçük/büyük kas gelişimi, kavrama farklılıkları vs gibi. Aylık gelişim takibi için ay söylemek çok daha önemli. Sınıflar da genelde 4 yaş 5 yaş sınıfı gibi değil aylığa göre ayrılıyor 🤗