Nursevda Bu gün ikili teste gittim .Önce kendi doktorumda muayene oldum tahmin istedim .daha çok erken ama bi çıkıntı var yanılırsam ben suçlu değilim dedi.sonra test için detaylı bi ultrasona giriyorsun.oradaki doktorda Ben hiç sormadım .Dedi ki şunu görüyor musun bak çıkıntı var erkeğe benziyor .neyse net konuşmadı yine.sonra kafasını ölçmesi gerekiyordu doktorun .Bu küçük adam kafayı sakladı resmen bacakları açtı bize cinsiyet şov yapıyor dedi.Ama ben yine de kimseye söylemiyorum 16. Haftaya kadar Şu an 12 haftalık çok erken değil mi net olması için
Kelebek123 Nursevda bu cinsiyet konusu doktorun tecrübesi, bebeğin pozisyonuna göre değişiyor ya değişen de var değişmeyen de biraz daha bekleyin bence. Bana da 13+2 de erkek dedi doktorum büyük ihtimal değişmez dedi. Hayırlısı olsun hakkımızda.
fundafunda Nursevda bende bugün gittim daha 9+1 iz şekli kıza benziyo dedi doktor hani nerde dedik biz ben görürüm değişirse doğum ücreti benden dedi 9.haftada daha 2.5cm nasıl belli olur🙈