kbrkkk Kızlarrr güneşli erdem hastanesi ile ilgili olumlu-olumsuz deneyimleriniz nelerdir. Doğum, hastane temizliği, hemşireler, odalar vs nasıl ?
Laydyg kbrkkk ben de bunu merak ediyorum ama kimse bir şey yazmamış arkadaşım da benim gittiğim doktora gidiyor memnun doğumu orada yaptı hemşirelerden falan memnun kalmış
Fatossunuzzz kbrkkk Merhaba en başından beri oradaki Gülnar hanıma takipliyim. Çok tatlı sevecen bir kadın. Muayane ücretine zam gelmiş pazartesi gittim 1350 tl ödedim. Hemşireler asistanlar gayet iyi tavsiye ediyorum. Hatta doğum ücretini de söyleyim normal doğum 20 sezeryan 22 bin. Ben öneriyorum inşallah doğumumu orada yapacağım
Dilekzamn kbrkkk merhaba ben orada oturuyordum tam erdemin arka sokağında 3 sene önce oğlumu Orda doğurdum ve genel olarak o hastaneyi kullanıyorduk şimdi taşındık ama daha yeni 4 senedir oradaydım yani mihriban hanımın hastasıydım tatlı bir kadın ama yabancı olduğu için bazen anlamıyordum ne dediğini inanaılmaz sıra beklediğim zamanlar oldu muaynesi flan iyiydi sen sorunca cevap veriyordu hani ben istiyordum anlatsın böyle şöyle ilk çocuğum sonuçta ama o yoktu çünkü baya kalabalıktı işin özü parası kadar bir hastane en son sorduğumda 22 di sezeryan hastane odası normaldi eylülde doğurmuştum sezeryanla çok üşümüştüm çıkınca yorgan istedik yok demişlerdi onu unutamıyorum
Asortikhanim kbrkkk o hastanenin adını duyunca bile sinirleniyorum gül nihal koyu diye bi doktor vardı 4 sene önceydi ilk muayenemiz 8 haftalık hamileyim kızıma herşey yolunda diye biliyorum girdik içeri bebek yok kese var dedi ve alttan muayene etmemiz gerekiyor diye bir çığırmaya çalışıyor istemiyorum dedim detaylı ultrason var alt katta dedi gittim adam baktı kızımın kalp atışını duydum ama o senin damarın dedi işkillendim yukarı çıktık eşimede anlatıyorum bak burda var bir tuhaflık neyse girdik içeri dediki kürtaj olman gerekiyor yoksa zehirlenirsin yahu bütün belirtilerim var diyorum ama yok anlamıyor kavga gürültü çıkışımızı yaptık orda başka şuanki gittiğimiz doktora gittik elimizdeki kağıtları yırttı dava açmamıza da engel oldu uğraşmayın bu gibi pisliklerle dedi ve o bebek şuan 4 yaşında kardeşini bekliyor Kızım doğunca o doktorun instagramına yazdım hakkım asla helal değil kızımı aldım kucağıma dedim engelledi beni
kbrkkk Esra995 merhaba bildirim düşmediği için yeni görüyorum ben muayene fiyatı aldım 1150 tl dediler
kbrkkk Esra995 aslında fiyattan ziyade hastaneyle ilgili genel bilgiler istiyorum buradakilerden çakmak şubesi çok çok çok iyiydi burası da öyle mi merak ediyorum