Kızlar madem her şeyimi burada yaşadım kararımı da size söyleyeyim istiyorum 🥹 Eleştireceklerden de eleştiri istemiyorum merak eden canım arkadaşlarıma yazıyorum 🥹🤣 Kızlar yarın Aslan Pars baş gelişe de dönse sezaryen kararı aldım. Psikolojik olarak daha fazla kaldıramadığımı onu da strese soktuğumu fark ettim.. Doktoruma da dün yazdım okey aldım. Yarın gidip sezaryen günü alacağız muhtemelen bu hafta içi alacaklar Aslan kuşumu… Ağlamaktan, düşünmekten her dakika onu çok üzüyorum.. Korkusu da cabası.. Eşime de çok yükleniyorum, anlayışsız bir adam olsa bıkardı benden muhtemelen.