Kızlar 3 gün idrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik iğne kullandım bugün sondu. Şimdide öğlen reglime 4 gün varken akıntıyla karışık kahverengi leke geldi. Akşam oldu ama devamı yok. Antibiyotikmi etkiledi reglmi olcam yoksa bu ne inşallah yerleşmedir yaa