lizge_2 Minikkurabiye04 Benimde bazen çekiyor canım abartmadan içiyorum sizde en fazla 1 orta boy bardak içebilirsiniz 🥰
Krdlnfrkn Minikkurabiye04 ilk hamileliğimde çok dikkat ettim hamilelik boyunca ve emzirme süresince içmedim yani 3 buçuk senede toplam 3 bardak falan icmisimdir ama bu hamileliğimde deli gibi cola içtim aşırı derecede canım çok istiyor ve her istediğinde de aldım içtim
Sekerr_46 Minikkurabiye04 çok nadir içtim oda yudum yudum nefsimi öldürecek kadar, belki zararı olmaz ama içime sinmedi o yüzden içmedim
Selim_Alparslan Minikkurabiye04 8 senedir içmiyorum kolayı birden bir tiksinti geldi ondan sonra asla agzima sürmedim 🙄