Kızlar ikiz hamile varsa yazabilir mi buraya? Ya ben bugün tam 22 haftalık oldum. Ama böyle vurma değil de çalkalanma titreşim gibi hissediyorum hareketlerini. Öyle vurma tekme gibi değil. Ve ilk kez 16. Haftamda hissetmiştim kıpırtıyı. Hiç güçlü ve sürekli hareket hissetmiyorum. Normal mi bu 🙄🫣 acaba kilom bayağı fazla diye mi böyle oluyor, çok az hareket hissetmem normal mi?