Sabahtan beri bel ağrım vardı bir kaç saattir hafif kasık ağrımda başladı dün temizlik yapmıştım o yüzden ağrıdığını tahmin ediyorum eşim biraz masaj yaptı iyi geldi sizin tavsiyeleriniz var mı ne yapsam hafifler biraz
Eşimin de tavsiyesi çikolata almak oldu 😂 önceden kasık ağrıma iyi geliyormuş ya ordan aklına gelmiş hamile olduğumu unuttun mu diyorum ne alaka diyor ulan bu regl sancısımı dedim 😂😂