GlsmmKlyn Merhaba arkadaşlar 21 haftalık hamileyim kontrol amaçlı tahlil yaptırdım kolestrol en yüksek 200 olması gerekirken 300 çıktı kontrolüme biraz daha var. Sizde de böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? Sıkıntı yaratır mı merak ettim
zuzulice GlsmmKlyn bendede kolestrom 300 çıktı canım dahiliye doktorum diyetisyene yönlendirdi fakat kendi doktorum çok problem etmedi bu aylarda normal dedi yinede diyetisyene uymaya çalişiyorum(24. haftadayız)