Kızlar 2 aylık evliyim. Evlendikten 10 gün sonra sağ kasığımın üzerlerinde bir ağrı ile doktora gittim ve idrar yolu enfeksiyonu dedi. İlaç ve fitille 1 haftada geçti. Şuan yine aynı belirtiler var kasığımın üst tarafında ağrı, halsizlik, baş ağrısı mide bulantısı ve uyku hali. Kolumu kaldıramıyorum halsizlikten. Doktora gitmedim henüz ama nasıl korunacağım bu durumdan ben:( hijyenede dikkat ediyoruz eşimle birlikte. Çocuk istediğimiz içinde korunmasız ilişki yaşıyoruz.