Ruruu Kizlar bebegimin hareketleri son birkac gundur onceye bakarak fazlaydi, 18. haftada hissetmeye baslamistim az az. Bugun baya az normal midir carsamba randevum var ama insan herseyden tedirgin oluyor surekli boyle olcaksam isimiz var 😅🤷♀️
Baklavaseverim Ruruu Normal bu haftalar da bi çoğalır bi azalır ama içiniz rahat değilse doktorunuza danışın
Ruruu Baklavaseverim bebegimi normalde asagida hissederdim bugun asagida hissetmiyorum sanirim yukari cikmis acaba ondan midir su an ulasamam doktora ya 🥹
Baklavaseverim Ruruu Tabi ki fark eder endişelenmeyin pozisyonu çok etkiler bi parça bitter çikolata yiyip sol tarafınıza uzanın kendinizi yorunca da azalır hareketler 🥰
Ruruu Baklavaseverim ayy benim bebis ben ne yersem yiyim hareketleri yedigim seye bagli olarak cogalmiyor ne yazik ki 😅🤭
Baklavaseverim Ruruu Biraz büyüsün çoğalır ya benim de öyleydi her hamilelik kendine özgü diye boşuna demiyorlar 25 hafta dan sonra bazen çikolataya tepki verirdi bazen tuzlu şeylere cinsiyeti çikolatalara rağmen 18 de öğrendik onda bile uğraştı doktorum🤣🤣